Ny arbetskamrat!

Har fått en ny arbetskamrat! Jätte skrikig, springig, hoppig, jobbig, stökig osv. Och jätte söt så klart, mjuk och mysig. Igår sov han, Mr. Milo, först på bordet, fast vi hade ju sagt att så kan han inte göra. Han brydde inte. Senare sprang han raka vägen till toa och hoppade direkt in i toastol. Fick fiska upp han och duscha. Det tyckte han inte så mycket om. Men vad hade jag för val? Dessutom saboterade han min stickning... genom att ta klänningens delar och springa i väg. Men jag var smartare. Gick i annat rum och släppte han inte in. Mr. Milo  fick gå och lägga sig. Och han sov bra, kan jag säga. Och tyst var han också i natten. Den lilla snälla, roliga, kul och så otroligt söt kattunge till pälsbollen.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser ju trevligt ut med katt på jobbet...han kommer att hålla igång er..inte sitta i soffan o sticka ostört här inte :))

2012-04-03 @ 20:52:09
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0