Inte min dag idag!

Definitivt inte min dag idag! Hur fel kan allt gå då? Svaret är att mer fel än man kan tro. Tyvärr. Först upptäckte jag att hade köpt lite fel storlek present till Stor-Helmers snart kommande födelsedag. Säkert därför att om jag vill ngt då vill jag det direkt och fort och bättre igår.  Så att jag kollade inte så exakt och... ja, nu har vi vad vi har. Och då åkte jag till lab. Hade beställt tid och skrivit upp det. Och då sitter jag där och väntar och väntar och alla utom jag kallas in. Oj vad jag blev arg och gick till sist och öppnade dörren: "Ursäkta mig, men jag hade tid för länge sedan!" Och då fick jag veta att min tid var egentligen två och en halv timme senare. Jag hade skrivit upp tiden när dom ringde tillbaka från  tidsbokning... Oj då! Men dom var snällare än jag och kallade mig in ändå och tog en del av min blod. Så att jag fick dom smörja lite ha-ha.... och vi blev som kompisar före jag gick därifrån. Men dagen är inte slut ännu. Vad kommer att hända mer? Snart ska man till jobbet. Kan bara tänka mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0