Ha-ha.... och "Människa utan hund"

Det var jätte roligt att vara med Helmer i stugan. Även om han gjorde ett försök att rymma. Hoppades klara sig med hjälp av eldgaveln. Ville nämligen åka på traktor.





Som tur (för mig), lyckades han då inte. Och vi blev kompisar igen och skrek och kittlade och sjung också.
Läste (bland annat helg mys) genom Nessers bok "Människa utan hund". Tyckte inte om slutet. Men som jag har sagt förut - författaren har makten. Det är enkelt: gilla eller inte gilla. Och överhuvudtaget var det meer att gnälla på. Han skrev så detaljerat om alla deltagandes tankar i början av boken, räkte till tredje del av hela boken, men mot slutet blev det som bråttom på ngt vis... Men just då skulle jag vilja ha lite mera förklaringar och funderingar. Nja, till vem ska jag klaga? Det är som det är och det var ju inte precis så att det var tråkigt att läsa. var goda spännande. Men hur det hela slutade... oh....  Bara acceptera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0