"En helt annan historia"

Har läst genom boken. Hann redan också laga middag. Ung bakad lax blev det. Men ville skriva par ord om boken.
Tyckte om den "annan historia". Verkligen. Kunde inte ens gissa hur slutet blir och därför tyckte jag om den. Om slutet alltså. Och om hela boken. Det var spännande. Det fanns flera smarta drag och kluriga påhitt och manöver i spelet. Ja, som sagt, tyckte jag om denna boken. Kan säga det hundra gånger. Bara et sak. Förstår inte riktigt hur  Barbarotti klarar sej med 62 spänn... Han skickar pengar till dotter och efter det har han kvar det summa. Ändå handlar han vin på flygplatsen, hummer i affär för att mysa med sin blivande fru som hälsar på en helg samt betalar sin lunch... Själv klagar flera gånger, att jag har ju 62 spänn... Mysko för mig men skulle gärna veta. Skulle behövas!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter bra :) den måste jag läsa! har faktiskt bara läst en bok av honom tidigare

2012-04-23 @ 22:55:12
URL: http://duellen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Plastkort???? flörtade med kassörskan....stal...alla sätt är bra utom de dåliga...

2012-04-24 @ 08:54:07
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0