Bara att kämpa på!

Idag var det lite galen dag. Var på jobbet, efter det skyndade till stugan. Promenerade med hund, klättrade och sökte saker. Skottade snö, för att komma ut från lille stugan med kartong. Det behövdes plocka ihop en del saker som vi ska ta med imorgon när vi åker söderut. Och tillbaka i stan, gick jag och handlade, efter det lagade middag och just när jag tänkte hoppa in i badkaret och slappna av före jag skulle packa min väska, då kom fina gäster. Det var kul. Helmer hävdade att han är nu stor och behöver stor kniv. Han var ganska busig men glad. Vi åt glass och kollade gamla fotoalbum.
Men nu är allt i ordning. Även väska är packad.  Inte undra, om jag har tagit fel sorts kläder. Vem vet vad för väder är i Älvdalen, där ska vi övernatta. I hotellet.
Men nu - GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0