Suck...

Idag har jag varit en riktigt vimsel-bimsel-tant. Missade en möte och nästan det andra. Inte undra att jag själv såg mig som en höna i trassel. Och det, min nyaste leksak Android... Desto mindre man förstor, desto mer vill man jo hålla på. Näh, det gick bara inte. Vilken tur att man han en super-hyper-tekniskt son, som kan det mesta. En halvdags lektioner och undervisning och nu kan även jag, kan man säga - det mesta? Nä... inte det. Men man börjar så småningom fatta vad och hur. Fick klart för mig att jag behöver också en SD card. För att ladda ner böcker och kanske någon spänningsfilm. Annars kommer det bara upp text att "skapa utrymme"... Undrar, vad mer behöver jag skaffa eller köpa?
Anyway, hade så mycket att göra, hittade på ännu mer och till slut gjorde ingentig som var planerat. Men, men... imorgon är också dag. Nu väntar hundprommis och TV. Vill inte missa en till IDOL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0