Söndag

Alla sover. Klockan är bara 7.28 här i New York. Jag, som idag vill leva (av ngn anledning) efter europeisk tid, smuger redan runt. Äh, bebis sover också, vad tråååkigt.... Kan man gå och väcka henne? Nä, vågar inte...
Försöker räkna ut hur ska man paketera alla skor som jag har köpt. Och ännu viktigare, hur ska jag hindra mig för att köpa ännu mer? Kanske blir hindrad av värmen och orkar inte springa runt i stan. Prognos säger, att det blir ännu varmare, +27. Det kallas sommar.
Hörde att i hemma hade det redan snöat. Hur gick det till? Det är ju bara september. Blir det långa vintern ännu längre? I do not like it!!!
Oh... Familjen sover fortvarande. Ska göra mig en kopp kaffe och läsa bok. På väntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0