Redan

piggare. Tack för det! Fast inte precis hundra, men ändå... i livet! Och direkt rastlös så klart.
Försökte ladda upp bilden om min nystickade bebis-present på Anti-platta. Men ja... ladda upp, det gick. Men att få det i bloggen, det gick absolut inte. Där var Anti bestämd och gjorde jag vad som helst - be, bli arg, manipulera, övertyga, men fick på allt ett enkelt svar - nej. Blev riktigt förbannad. Som hämnd, ligger Anti nu bredvid mig, på bord. Jag sitter med min trogna laptop i sängen, och laddade just ned bilden här och nu kan ni se det. Så ser det ut. Min stickade present till bebis Katarina.





Bara tre dagar kvar före jag flyger över Atlanten, men kom just på, att jag ska sticka också en klänning! Just! Det ska jag! Men jag skulle gå och dammsuga och tvätta...  Äh. Varför har man hem en gubbe då? Dom kan väl också röra lite på sig?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha en trevlig resa till barnbarnet..

2011-09-18 @ 14:45:11
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tackar Sofie! Det är redan klart i förväg att där ska bli så kul som helst :)))

2011-09-18 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0