Promenerade på Manhattan

Hel dag gick som en ögonblick. Shoppade förstoss. Men inte så mycke. Bara två par skor och en tröja. Då fick jag gå och byta battari på klockan. Enligt det var det fortvarande tidig morgon, så jag hade liksom ingen val. Senare satt i utecafe och svettades som fan. Drack iste. Det hjälpte inte så mycke. Nytt är det, att varje matställe har brevid priset också information om hur mycke kalorier ngn matbit innehåller. Jäklar. Det vill jag inte veta alls. Vill njuta maten. Och allt sånt besvär bara därför att en fetknop stämde McDonalds för att han påstodde att han hade blivit tjock på grund av det. Annars allt bra. Åtta timmar på Manhattan, efter det duch och för min stora glädje - vaktar bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0