Promenad hos Hudson river

Bra lång väg hos Hudson river. Och det svängde och det var broar.

Men det var igår. Och det var inte allt. Efter promenad handlade vi mat. En trevligt och smakligt lax-middag blev det. Och inte var det allt heller! Upptäckte att mina nya skor som jag köpte tre dagar sedan, var trasiga! Ja-jamen. Visst var det mjuk material, därför jag jo köpte dom. Var skönt att ha på och gå. Långa strek.
Njah. Ska imorgon igen till Manhattan. Och jag tänker ta en snack med dom där skit-säljare. Skulle man hota med Sverige-mafia?
Just nu är allt bra! Vi sitter med Katarina bebis i köket. Jag har kokat kaffe och hon leker med sin massagestol och rör på leksaker. Själv bara två månader och så smart... Vi skickade mamman till en välförtjänat sovmorgon. Eftersom vem var det som mitt i natten bajsade så att stackars mamma fick tvätta lakan och golvet. Nä, det ska vi inte säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0