Nu gäller det...

Till sist är du här! Jag har  väntat på dig och drömt om dig.  Tänkt hur du skulle vara, hur skulle du se ut och vad skulle jag kunna göra åt? Vad skulle du heta... Och viktigast av allt - vad skulle jag  berätta till dig.
Men, men.. Nu finns du här. Och det är bara vi två. Du och jag, jag och du...
Min blogg och jag.
Egentligen ville jag bara säga att jag var på bio. Igår. Och såg Jägarna 2. Det var inte dåligt, det var inte speciellt överbra heller. Det var en traditionell thriller, en-mans-kamp mot orättvisa och skurk som råkade vara polis.  Och hjälte som var polis. Jep, det ska finnas balanss. Förståssssss... Kryddad med familjehemligheter, tillsatt lite otroghet, och istället socker en söt, vilsen tonårning.
Men nu är det så, att först ska jag åka och köpa blommor, då åka stuga oh hämta Dan och då åker vi till Piteå för att fira en femtioåring. HIP-HIP HURRAAAAAA....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0