New York

Framme! Kramkalas och mys och bajsande bebis. Jeeeeee....
Började köra mot Kallax Flygplats halv fyra i natt. Hatar att köra i mörkret i ösregn, i pölarna hela väg. Och där var jag, mitt i ingenting på väg till Amerika. Tur att jag hade tagit med kaffe och ställt rätt musik i radio. Ordnade det allt direkt "till hands" hemma under takljuset i bilen och åkte... Plötsligt ringde min underbara make Dan: "Varför kör du med taklampa på?" Kollade upp och verkligen... Förstådde nu varför det var så trevligt och ljust. Hade hunnit åka redan mer än två mil.
Men nu är jag i New York. Iaf. Bebisen är lite förkyld och skriker. Hans pappa också. Därför och eftersom dom (tollen) tog bort älgkorven, som var jo min present till barnen. Tänkte att de äter och njuter. Men nej, det fick dom inte. Istället myser och njuter jag, med cheescake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0