Kväll här

men natt i Sverige. Klockan är lite över åtta. Kata ska bada och jag väntar. Efter hon somnar ska vi äta cheescake. Igen. En bit innehåller 540 kalorier, står det på paket. Men man kan inte låta bli. Det är min absolutaste favvo. Idag blev det så mycke aktiviteter. Var goda trött efter gårdagens resande och 24-timmars vakentid. Vi gick ut med bebis och satt i Dunkin donuts och drack iskaffe och åt "croissant with chickinsallad". Gott var det så klart. Har brokat en hel del med Anti. Totalt värdelös surfplatta. Om han vill, väntar jag halvtimme att logga in i facebook eller skype. Men det är inte allt jag vill klaga över. Efter jag är nästan in försöker han plötsligt övertala mig att lösenord är ändrats. Det har jag jo inte gjort och ger inte upp. Då försöker Anti med annat. Error på sidan, meddelar han. Lätt att tro. Blond är jag men inte så naiv. Klickar och klickar. Till sist är jag framme i facebook, men nu är Antis batteri tom... suck.... och igen suck.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte lätt med dagens teknik alla gånger..

2011-09-22 @ 06:00:14
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0