Glömska

Ville ta med idag mina nuköpta trasiga skor. Till skoaffärn, så att jag skulle kunna byta ut dom. Eller få ngt annat. men  gjorde jag det? Nej. Glömde skorna hem. Orkade inte komma hem och hämta dom, så jag bara gick och shoppade på Marshall och TJ Max och Macys och Burlington... Fick jag köpa ngt? Nej. Jag  hittade eller rättare sagt hittade dom mig. Folk som ville veta vad dom skulle köpa... Och varför trodde dom att jag är  en vakt-gratis-rodgivare? Herre god. Sa till en äldre kvinna, som ville köpa jacka till sin 14 åriga dotter, två gånger på rad att hennes val är inte rätt. Då lämnade hon mig i fred. Men en annan tant, oh here god.... Var tvungen åka ut... till nästa affärn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0