Du...

Du, min lilla-lilla, lite argsint bebis Anti. Tro inte att du slipper jobbet. Eller, kanske har du inte visat ännu din riktiga DU? Men om nu sanningen ska fram... du kanske vill jobba? Iallafall har jag varit i affärn och köpt till dig din föda. Hoppas att du blir gladdare. Och såååå liten är det mikrominne, utan vad Anti vägrar att fungera. Men kostade skjortan så klart. Man kan jo undra för vad man betalar. För livslång minne?






SanDisc... Ha-ha... Mycket mindre än en tändsticksask, men utan det ingen nytta av min krävande bebis Anti.

Passade okså på att skaffa till honom en superman-kostym. Röd blev det. Förstoss! Fast lite för stor. Så här ligger han på sin  dräkt. Utan att veta om det... Ännu...







Men ska man vara så kräsen? Det ska jag inte tilllåta. Nu ska han få sin läksa. Jag köpte jo inte det fina läderfodralet även om det var snygg. Mycket snugg. Och passade så bra. Och var så dyr. Nej-nej. Jag tar ut min symaskin ning ordnar det röda. Syr det lite mindre. Snart ska lilla Anti se ut som en riktig superman! Tyvär i min väska... I sin kostym. Fast han behöver inte vara orolig. Jag ska ta honom ut och leka med. Many-many times.
Det ordnat, ska jag vidare till köket. Idag ska det bakas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0