Bay, bay Anti!

Nu räcker, nu är det slut! Jag är så otroligt trött på honom. Vilken förrädare! När jag öppnade honom idag, kom upp text : system demaged (kan inte kineser skriva ens rätt engelska? Själv vill sälja över hela världen...) och så blev det. Inte it eller dit. Vad kunde jag göra? Jo, jag skickade arg brev till kundservice och skrev otrevligt på deras facebooksida. Fick jag ngn svar. Of course not! Inte idag. Man kan jo hoppas att få det imorgon. Skulle gärna skicka Anti tillbaka till säljare, men det två veckor, när jag kunde göra det, klarade han sig, med lite besvär. Vet inte vad ska dom göra, men att kasta honom i sopink, det hinner jag i vilken dag som helst. Tror, att det lutar det håll...
Varför har jag drabbats av sånt otur? Första gång köper skor som blir trasiga, och då denna olydiga Anti, som till slut går inte att använda alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0