Är riktigt förbannad

Det går inte att ladda upp här några bilder. Blir tokigt snart. Provade igen. Eftersom jag är inte sånt som ger upp så lätt. Men, men... Visst får jag in bilder i Anti, men att få dom i blogg, det går inte. För stora, det slutar aldrig laddning utan kör fast. Irriterande. Måste fråga att låna dator och ordna det med bilderna på gammalt hederligt sätt. Sofie, du har helt rätt. Den nu elektronik bestämmer själv när och om. Jag är redan trött på det och orkar inte älta eller gnälla. I moving on. I ordens varje betydelse. Ska ut i regn och kanske blir det lite mer shoping. Håll tummarna, att jag hittar ngt jag tycker om! Gräsen som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0