Well, well, well...

Att det fungerar så jättesnabbt med PayPal! Verkligen wauuuu... Kanske för att dom där i Kina jobbar när vi sover? Iaf. fick jag just meil, att pengarna är överförda och finns i min PayPal konto. Och då var det inget mer att betala de 67 spänn för PayPal-s besväret och överföra pengarna på mitt eget konto. Bay-bay surfplattan Anti! Du var otroligt envis och superolydig. Nu säger jag - välkommen mini-dator-Resa! Det blev bara 400 spänn skillnaden. Fast vi vet ju inte, hur lilla Resa kommer att fungera.
Men nu ska jag till jobbet och överraska dom, som inte vet att jag har och inte sett min nu frisyr. Ännu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv har jag rakat mitt huvud helt.....hoppas det syns.

Bara som en protest..vet dock inte varför.

-Anders

2011-10-25 @ 23:29:16
Postat av: Monika

Jo du... Skulle du veta - protest mot vad, skulle det vara jätteseriöst :)

2011-10-26 @ 01:32:36
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0