Vilka knäppar...

Känns att jag måste varje dag bli arg på ngn eller ngt. Denna gång på en bokleverantör. Fick mejl, att kontraktet är slut. Ok, inget problem med det. Då köper andra mer. Men dom hade jo precis beställt nya böcker av mig.  Skickade mejl och frågade, hur blir med det? Jo, det är bara att skicka, vi kan sälja tills tiden löper ut, svarade hon. Och nu, när jag ordnat transport och allt, då kommer mejl, att, nej, vi kan inte ta emot. Och det är samma person, som jag pratar med... Vet hon överhuvudtaget vad hon gör? Ser i alla fall inte ut så! Men, men... känns bara tråkigt förmedla hela tiden nya order. Nu tycker min svärson att jag är inte klok. Ändrar mig varje dag. Äh... det är jo inte jag som är dum, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0