Roligt besök

fick vi igår.




Jap, precis så glad var hon! Jag också, så klart. Och snäll är hon. Men det var igår. Idag är det nu dag och enligt dagordning måste jag åka till stuga. Så att jag har lite brottom. Äppelkaka är redan i ung, ska senare gå och handla. Just nu skulle jag packa, men... här sitter jag och stirrar på datorn. Egentligen är det så, att jag skulle beställa en ny iphone. Inte till mig. Till pojken. Han ska ha det i Norge, och jag ska ha hans gammal här. Men oi-oi, det går jo inte att betala med svensk kort för att beställa från netonet i Norge, så var tvingad att beställa med postorder och sätta pengarna på hans konto. Förhoppningvis går det att använda svensk kort i deras post-Coop-mataffärn. Var håller dom på - där i Norge? Kan jo beställa varor överallt i världen med svensk kort... men inte i Norge. Där ska man ha Norsk bankkort. Vilka oförskämda typer där...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med din blogg. Tack för att du delar med dig.



/-Anders

2011-10-15 @ 19:31:42
Postat av: Monika

Tack Anders!

Delad glädje är större och oro mindre. Vist var det så...

2011-10-17 @ 16:48:48
Postat av: Anders

Absolut..visst är det så

/-Anders

2011-10-17 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0