Oj ja, och

nu är det helg slut. Helg har varit helt överansträngande. För mig. Gjorde ingenting som jag hade tänkt mig och i ställe mycket sånt som man hade inte tänkt alls. Som t.ex. hjälpa min dotter med diplomarbete. Tur att det finns Skype, så att man kan se, skriva, diskutera och skicka arbete it och dit.
Men, läste iaf. Men inte bok utan om motivation på jobbet. Behövs.
Och som russin på det stora, gick Dans bil sönder. Det bara startade inte mer. Bara så där och plötsligt. Han fick åka i A. för att hämta min bil så att han kunde fara och jaga. Men hundarna och gubbarna. Och jag vaktade eld i kamin och grubblade över motivation på jobbet. Härligt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en bra helg trots allt.

2011-10-31 @ 05:18:21
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0