Men oj...

Sitter och mysar med min morgonkaffe och upptäckte plötsligt och just nu, att klockan närmar sig till lunchtid. Och var det verkligen jag, som lovade att gå ut och köpa blommor? Vi ska nämnligen gå till en jubileum-middag ikväll... Oj, vad tänkte jag på? Vill inte alls gå ut och trampa på detta vita snön... Ja, det har hänt igen. Snöing. Inatt.  Vilken överraskning på morgonen... Det var det, när jag kollade för fönstret.





Trevligt eller hur? Gubbarna är ute och jagar. Dom trampar redan flera timmar på snön, tror jag... Själv tror dom säkert att  dom söker efter en älg.
Och det är lilla jag som ska oroa mig här över vilka blommor ska det köpas. Äh, bättre att gå och kolla runt i blomsteraffärn... Måste säga, att egentligen är jag glad att det är jag som ska köpa blommor. Först att förhoppningvis ska ngn bli glad för att få dom och för det andra - jag köper såna, vilka jag tycker om... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0