Lite bokföring på morgonen

Men nu är jag färdig med detta. Nämnligen var det så att en bokleverantör ville ha mera böcker. Alltid trevligt att skicka... Gjorde klart följesedel och ringde till svärson. Det är han som går mina ärender :)
Och nu sökte jag upp Karolinas blogg. Hon är i New York och går dansskolan. Oj, vad jag blev avis att läsa hur hon går runt Manhattan och bara kollar och njuter. Och att se alla hennes bilder... Hon har då en kamera som kan kallas kamera!!! Vill också tillbaka. Men först måste man jobba så att man har råd med en ordentlig kamera som fungerar. Inte det skräp som jag har. Försökte fotografera hundar. Igår. Men det gick ju inte. Tills man får igång denna tekniska underverket, var hundarna redan nästan hemma tillbaka.
Här är en bevis på detta misslyckandet...



Fångade bara deras lilla puss. Tror jag iaf.
Men nu ska det fortsättas med pappersarbete. Beställa biljetter till Tallinn och få igång en till tekniska underverk - printer. En till som gör vad han vill, när han vill. För det mesta vill han ingenting och gör ingenting heller. Och är -  till och med - fruktansvärd gräsen. Han tycker verkligen inte om alla sortens pappersblad. Hur kan man jobba med såna gnällspikar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0