Igen om Anti

Har flera gånger skrivit och klagat över min olydig vän Anti, min surfplatta. När han till sist vägrade att fungera alls, bestämde jag att kasta honom i soperna. Men, men... Jag är ju egentligen en snäll person och det tycktes vara hemskt grym att göra så mot honom. Så jag tvekade och tänkte... och skickade honom tillbaka till Kina. Dom där kan ta hand om honom och kanske få veta varför han slutade att fungera just då, när jag behövde honom som mest och hade lärt också var går gränser i hans kunnande. Iaf. Fick mejl, att nu han är tillbaka hemma och vägrar fortvarande att fungera. Nu ska han vidare till tillverkare och jag ska få pengarna. Redan nästa vecka! Förstås, de kommer ju från Kina, andra sidan av jordklotet.
Men idag står det i dagordning en massa saker, som städning (i g e n !!!), tvättning (i g e n !!!), matinköp (i g e n !!!), arbete (i g e n !!!) och f r i s s a n. Det sista blir spännande. Vågar jag efter klippning ens kolla hur jag ser ut? Och känner jag igen mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm tor faktiskt inte jag skulle känna igen mig efter att ha varit till frissan..mitt enorma hårsvall..klippa det..herregud..man vet aldrig hur man skulle se ut. /-Anders (också kallad flintan)

2011-10-21 @ 20:55:56
Postat av: Monika

Ja, Anders, eller hur...

Vet fortvarande inte vem som stirrar mot mig i spegeln. Suck...

2011-10-21 @ 22:01:51
URL: http://symfonym.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får raka Dan på huvudet så känns det bättre:)

/-Anders

2011-10-22 @ 00:47:40
Postat av: Monika

Ha-ha... du Anders...

Men inte så säkert att jag vågar :)

2011-10-22 @ 09:40:10
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0