Fick kaffe

serverad till säng. Med tidningen. Drack ock läste. I vanligt fall hittar jag inte ngt som intresserar mig, med denna dagen hade sina överraskningar. Och vad läste jag? Ja, om fläskläppar! Själv har jag inte sett programmet eftersom vad är märkvärdigt med kvinnor, som har gift sig med  en rik man? Varför skulle jag stirra på dom? Men  jag ville veta, vad en annan, en man, tyckte om programmet. Eller ska man säga dokusåpan?  Och han, Torbjörn Carlsson, som skrev om det tyckte att han kanske är avis, saknar sprutan av botoxi, men var iaf nöjd med sitt liv. Inte behövde han göra avsugning på beställning... Det var goda roligt att läsa, tycker jag. Men ska ändå inte kolla på programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0