Beställde idag

en liten minidator. Inga mer surfplattor här i huset, det är säkert! Min ny miniPC, som jag behöver för att ta med när jag reser, ska kallas RESA. Hoppas att jag får henne redan i slut av veckan, men man vet ju inte. Inte att jag ska åka till helgen... men det är bara det, att jag vill redan leka med henne. Kanske hitta några fel, som ska rättas till... Nej, skojar. Menar egentligen att jag att ska ladda ner de programm som behövs och böcker som ska läsas och att jag försäkrar mig att det går att chatta och använda skype. Det är det som behövs mest. Och ladda up bilder på normalt sätt. Oj, vad det ska bli spännande, att börja knappa och knäppa på henne...
Annars är jag, även utan att få ny leksak, goda glad. Fick just in en till beställning på sista boken. Så att det går hyfsat bra med försäljningen. Tråkigt bara, att man har inte skaffat ngn bästsäljare. Med ännu större beställningar så att man kan pensionera sig efteråt... Samtidigt är det bra att inte allt är redan gjort.  Då har man fortvarande kvar ett drömm, ngt att nå, tror jag. Fast det går ju alltid att hitta på ngt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0