Söndag? Yes!

Äntligen söndag! Morgonmys, frukost till sängen och lugn & ro. Och man bvehöver inte gå till jobbet. Idag. Det väntar en del aktiviteter, som jag vill inte veta om. Och en del som jag absolut ska ta del om. Som att leka med min nu iPhone 3G. Sant är att jag redan lekt så mycke att batteri blev tom. Nu ligger MOB-i här och laddar sig....



Cool, va? Tycker jag iaf. Bara att peka på...
Men OM man nu SKA vara seriös, då måste jag egentligen LÄSA en bok, eftersom det är redan kö på det. Många som behöver att läsas genom. Och kanske inte mindre viktigt, att SKRIVA klart en bok, som jag håller på att göra alldeles för länge. Det börjar bli dags nu... So - med vad ska man börja? Kanske med att leka lite till? Samla tankarna?


Kommentarer
Postat av: Annel

Är det iphone från apple? Köpte på expert? =)

2011-11-13 @ 17:01:11
Postat av: Monika

Ja, det är en apple... Bara att fingra på.

2011-11-13 @ 20:31:39
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0