Oj de blinda...

Oj de blinda och oj det FACEBOOK! Kollade just på min dotters sida www.catwalkers.eu på FB och vad jag ser... Folk är jo helt blind! Dela-spel, och då delar dom från förra året???



Tur ngn märkte detta och kommenterade, att vad gör ni, de skor är ju från förra år... Men nä, ingen läser, alla delar bara vidare. Ha-ha... Såna skor finns inte ens mer kvar.
Egentligen är det ju  helt andra skor som är in i spelet...



Yes! Nu är det UGG-i med kaninpäls som gäller. Men, men... det finns flera blinda-dumma än man kan tro. Faktiskt, det var goa roligt att se, hur många det finns dummisar!

Kommentarer
Postat av: Anders

Du är rätt rolig du. Vet inget egentligen om det där med mode. Själv hittade jag en tröja från 70-talet i bodan. Blev glad..och skön är den.

Men jag har funderat på att starta en Lapplänsk modeblogg.

/-Anders

2011-11-16 @ 15:53:01
Postat av: Monika

Från 70-talet? Tur att ingen modemedveten vet det, speciellt nu, när du ska förhoppningvis snart börja kritisera alla....

2011-11-16 @ 17:12:15
URL: http://symfonym.blogg.se/
Postat av: Anders

:)

/-Anders

2011-11-16 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0