Oh jäklar

Glömde igår att sätta min MOB till laddning. Idag flinade han inte ens till mig. Är besviken. På mig själv. Och dessutom hotar kära maken med en promenad. Lång!!!! Men jag... jag ska koka en köttsoppa, då vet han! Mycket paprika och morötter. Det blir straffet.
Blev också klar med Markus tröja. Färdigstickad! Nu är det tur för Katarina och näst på tur är Helmer. Ellys är redan klar...



Men jag har ju glömt ngn... Trevor! Så, han ska på listan också. Rätt ska vara rätt :D
Igår kväll pratade med dottern via Skype. Hon fick grön lampa till presentation av sin diplomarbete. Hon var nöjd. Jag blev också! Professorn tyckte att hennes arbete Om motivering på arbetsplats var BRA!!! Att det var logiskt skriven, bra analyser och bra förslag för att göra allt ännu bättre. För arbetarna. Det var många lovord. Sååååå trevligt! Känner mig stolt. Och - det var ju jag som hjälpte... hm-hm... Man kan andas ut, även hon kan lämna universitetet bakom sig. Eller ställa sig framför nu... he-he...
Men jag ska nu till min soppa och efteråt gömma sig bakom dator. Kanske käraste maken glömmer att ta mig med till lå-å-ång hundpromenad? Kan ju hoppas, jag - som INTE VILL röra sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0