Måste väl

vara glad att jag inte har tråkigt.  Egentligen har för mycket att göra. Fast bara roliga saker så klart. Som att läsa, sticka, chatta... Vill inte ens tänka på städning eller tvättning. Visst kommer det också att hända, men bara torsdag... Lå-å-ång tid kvar :)) Men här sitter jag i ställe att änvända tiden som jag vill och väntar på Dan för att åka och handla mat. Kylskåp är helt tom! Och anledningen till det att jag måste vänta och kan inte åka själv är det, att han har min bil. Hans är trasig....ääää....äää.... Igen! Samma fel... bilens datasystem. Det roliga är att han skulle imorgon till bilbesiktning. Nu händer det tydligen inte. Blir ombokning. Tydligen. Jag älskar ordet tydligen.... Ödmjukt och säger så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0