Idag...

Det är ledigt dag idag! Så enkelt är det. Vill inte göra ngt. Inte så ovanligt. Men att jag gör ändå, inte så ovanligt.  Kollade just, för att få bra eller dåliga emotioner för dagen, hur går det med digital försäljning av mina böcker. Överraskning! Det var både bra - roliga emotioner och en ny rekord. Sju böcker! Ja, här får man lite godispengar för det...
Tänkte därför att jag måste verkligen sluta lata mig och skriva färdig den sista delen av serien. Har redan så många idéer till nästa bok, att det är rena rama överflöd. Och här sitter jag, latar mig som vanligt och drömmer om för att krypa under täcke. Med stickning! Och kolla på ngn mördarfilm. Deckare, menar jag :) Med många fräsa och trevliga lik... Ty har man en ledig dag så har man. Och då ska det behagas. Och latas.
Oo-ja... kan hitta flera anledningar för att lata mig, men inre röst har nu vaknat och tycker till och säger, nä... skriker att jag måste ta mig nu i kragen och börja göra ngt... vettigt.... Går det att kämpa emot en inre röst?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det beror på vad den inre rösten säger...och hur länge den fått tjatat...det tråkiga med att ha en ledigdag är att man "måste" göra en massa saker..men om man kan blunda/slå dövörat till så ska man njuta av den lediga dagen..själv har jag varit en sväng till Piteå med pappa sen hem och julpyntat ute,,,åtminstone börjat pynta..nu väntar middag, prommis med hundarna och slöande..

2011-11-03 @ 14:39:23
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Monika

Du har bra "behöver inte laddas" batterier. Är avis....

2011-11-03 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0