God morgon!

Här är jag igen. Och vilken morgon! Man kan börja gnälla direkt! Om vädret, att man har för mycket att göra och att  inte allt går som man hade planerat... osv. Men det behöver jag ju inte göra. Gnälla! Inte nu. Chattade med min lillebror och gnällde redan tillräckligt. Han sa att det är därför, man har syskonen... att lyssna och trösta. Trevligt! Och känns bättre.
Så att efter gårdagens lata tillvaro måste jag nu börja med städ, tvätt, mathandling och orkar inte ens skriva upp mer, men det finns en del ogjorda saker ärligt talat.
Fast... konstigt är det, men om man har dator-fri dag, då hinner man betydligt mer. Vad kan det bero på?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Säg det :))

2011-11-04 @ 11:29:07
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0