Det blev goa

roligt igår när jag öppnade en presentpaket. Min kära make är ju så otålig :) Han ville veta vad jag fick av min kompis.  Så jag öppnade... Först tog jag ut en ängel. Det skulle vara min skyddsängel - fick jag veta. Trevligt med det.



Men det var ngt till i paket! Det var en ... ja... sak...??? Och text på. Började läsa gra.... och sa - GRAVSTEN? Alla började skratta....



Då såg jag att det stode GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Och dikt... Det var en ljusstake... även ljuset in! Men jag var snabb som vanligt och gjorde min bedömning fort. Ja, det blev fel... Som om ngn skulle ge mig present - vila i fred. Ju, kanske ngn gång, men inte ännu. För tidigt.
Ja, skratta fick vi iaf ordentligt!
Idag blir det middag. Har redan gjort ordning på tårta, förrätt och sallad, lax väntar också att komma in i ung. Måste väl gå och fortsätta med potatisarna. Och senare ikväll - vara själv tålmodig och inte ta efter Dan när jag ska öppna presenter idag. Har jag bestämt mig... Lugnt, lugnt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina presenter du fick av maken:)

2011-11-05 @ 22:07:08
Postat av: Monika

Ha-ha... det var inte maken utan kompis.

2011-11-05 @ 22:49:35
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0