Äntligen kväll

Kan bara säga, att jag har läst tio sidor och den enda skrivande är bloggande. Men, men... Det hände därför att jag kom på att jag idag, just nu och här måste byta bilder i digi-fotoram. Men jag och teknik går inte så bra ihop... Vet inte varför. Så att det tog sin tid tills jag fick kortet tom men ännu längre tid att få nya bilder in. Men det gick, när jag fattade att man kan göra allt så enkelt. Och inte så avancerat tekniskt som jag ville. Maskiner förståde inte det. Mina övertekniska kunskaper.
Som belöning gick vi och hälsade på barn för att det är farsdag. Vi ville ju äta farsdags tårta. Oj vad gott det var! Njämmmmm... Mums!
Och så klart ville jag göra bilder med min ny MOB. Men, men... Av ngn anledning fick jag bara filmsnuttar på 1 sekund. Det blev då klart att jag måste förbättra mina kunskaper angående den nya iPhone som heter MOB-i. Ska sätta mig i soffan och fingra till. Det är kväll nu... trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0