Oh & ah...

Ekorre i hjulen springer inte så snabbt som jag idag! Anledning till det är...  Om några timmar anländer första gästerna. Har förberett ett rum och två sängar. Dan åkte just för att hämta en säng till...  Till rummet nummer två. Har lagat mat, städat och tömt lådorna i en skåp som bara stådde, full av skräp och gick mig på nerverna. Paketerna är också alla paketerade. Tyvärr har jag inte haft tid för att kolla nyheterna, vad betyder att jag fortfarande är snäll och glad... mot kväll... Är det inte konstigt att nyheterna gör mig arg?
Men nu ska hjulet rulla vidare. Snart kommer Dan med barnsängen, och efter att bäddat det, måste jag ju bevaka Dan. Hur bra tar han hand om julskinka och dekorerar julgran...


Kommentarer
Postat av: Anders

:) Jo visst..om jag vore dig skulle jag bevaka Dan och hur han behandlar den nya sängen. Man vet aldrig..bäst vad det är så tjuvsover han.

Bra att du låter Dan dekorera granen. Låt honom sitta längst upp som toppstjärna med skinkan hängande som en läckerhet.

Jag kommer och tar familjefoto.



Hur som helst Monika med familj.

God Jul på er!!

/-Anders

2011-12-22 @ 23:23:51
Postat av: Monika

Anders! Fantastiska idéer (som vanligt!)... Jag kanske gör så, det är inte helt uteslutet.

God Jul till er!

2011-12-23 @ 19:41:02
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0