Hemma och...

...full av förväntan. Mindre än två timmar kvar till NY ÅR. Folk hemma har sovit. Mitt på dan! Och 3,5 personer. Om sanningen ska fram, då var Dan den - 0,5 personer, eftersom andra sov 4 timmar, men han, smygande, bara typ två. Sömngänget... Dom förbereder sig till nyårs firandet. Tydligen. Men inte jag! Inte så. Jag har inte sovit, jag har förberett mat. I ställe. Och ska nu strax gå och duka bord. Och... Dessutom med all surrande & virvel... hade ju sista möjligheten att gnälla och älta, eftersom från imorgon blir jag jätteduktig och beslutsam, men nu glömde jag ju det... Hm? Hur blir nu då? Så duktig tänkte jag ju inte vara... ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0