Hej, hej!

Från sängen. Fortfarande. Börjar få lite småtråkigt. Hoppas att det är en friskhets-tecken som blygt smyger fram. Men det får jag veta till kväll. Tror jag. Tills det...
Hade tänkt läsa boken. Igår. Istället sov jag bort hela dagen så att det blir ny försök idag. Men måste säga att det högt hyllade Jens Lapidus bok "Livet deluxe" är en tvingar-mig-själv-eftersom-jag-läser-allt-som-jag-har påbörjat-till-slut bok. Och jag vill veta hur det hela slutar. Och ja, jag vet att jag kan läsa bara sista sidorna. Men! Som sagt, tvingar-mig-själv-eftersom......
Ha det så bra och roligt i denna 2. adventen dag, ni som är friska och mår superbra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du skulle prova MOTION, bra mot det mesta..

2011-12-04 @ 16:14:20
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Monika

Men Sofie... du använder mycket skrämmande ord... motion... hjälp!

2011-12-04 @ 16:42:36
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0