Tiden är slut...

Har packat klart och fattar inte själv hur allt rymdes? Vilken bra väska jag har! När allt var på golvet var hela lägenhet full av saker. Och ser du nu... ha-ha. Iaf. sitter jag nu och dricker kaffe och driver tiden i väntan efter att kompis kommer, efter en stund på jobbet, och skjutsar mig till flyget. Riskabelt förstås, hon är känd  att vara sen ... ja, till överallt hon ska... Men, jag har ju ingen val och hoppas, hoppas...
Igår hade vi en liten "Skicka i väg" fest hos A och A. Inte bara jag, som ska hem idag. Men P flyttar för evigt efter sju år i Florida med sin lilla son.  Men det var roligt igår och kan inte fatta att jag ska åka... Typ nu? Och då hade vi igår ocksåden  sista fotosession på stranden. Så är det. Imorgon hemma! Spännande också...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0