Så trött....

Vet inte hur lång tid har jag nu inte sovit? Tider hit och dit. Och  USA  gick  redan en timme bakåt. Usch... Sommartid, sommartid...
Var förresten arg som en geting. Också det tröttsamt att vara. Väntade nästan två timmar i Palm Beach Airport. Flyget till New York var försenad. Dom sa att det är dåligt väder, senare att dom måste göra ngn mystisk pappersarbete osv. Så att när vi landade i New York, då var boarding till Stockholm redan på gång. Sprang som en galning och tur att jag inte behövde ta ut väskan, annars skulle jag aldrig hunnit. Och... inte första gång att jag var den sista som gick på planet.
Och det var ju igår? När jag var på shoppingrund? Men nu är jag hemma! Känns att det kommer att ta lite tid före jag hamnar i rutinerna. Fast jag började redan med lite städning, mat handlande, packade upp resväskan och nu stoppade jag laxen i ung. Snart känns det som vanligt. Var finns spänning? Ska börja kolla nya biljetter... Jag har ju fått  SAS silverkort, så mycket som jag reser. Satsar på guldkortet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0