Inte vilken hus som helst!

Efter poliskontroll blev jag insläppt till miljonär-miljardär bostads område. Och att där var att kolla och gapa...
Måste andas lite och lugna ner mig! För att skriva vidare...

Tog bara 4 timmar att lugna ner sig :D Men nu är jag hemma, har stoppat revbenspjäll i ugn och vitkål kokas så att jag har en stund att  förmedla att... det är inte lätt att vara rik. Faktiskt. Inte bara det, att du har et stort ansvar för dina anställda, att hus är som en arbetsplats, att oroa över kapten i din färja - har han varje dag ny skjorta, att du inte har ingen privatliv utan att du ät även är tvungen att ta del av  landets social liv, gå på alla utställningar, ta emot griniga gäster, ha plikt att åka ut med golfbil och spela, ha en exakt sorts hundar i eget hus och kanariefåglar i deras eget hus, ha bekanta i hundspa och frisör och oroa sig för att 100 kv/m växthus med blommor har fått tillräckligt med vatten. God, vad jag är glad över min egen lilla hus... utan tvång aktiviteter och hårda plikter. För det mesta. Och kolla här! Inomhus pool med gundfiskar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0