Helg är snart över

Igår var det rullande rulle hela dagen. Barnen, barnbarnen och vi och kompisar med barnen och gästhund osv. Klarade mig till kvällen - oskadat. Faktiskt. Och - det blev första skoter tur för mig i år. Inte dåligt. Självklart glömde jag kameran och mobilen hemma. Så att det blev inga bilder. Men, kan se emot till nästa åkning. Kanske lyckas då ta med kameran.
Och då tog vi hand om gäster och hundar och hade en mysigt  filmkväll med "Nobels testamente" och "Lie to me". Det finns folk som laddar ner filmer så att man kan se i lugnt och ro utan reklam. FINT.
Nu väntar varm bad och pyjamas. Ja, jag vet att klockan är bara 19.40 men gästerna har jag skickat hem nu och min egen tid har just börjat. Firade det med att sätta upp nya gardiner...  Firade en trevligt och lyckad helg så klart!
Dessutom... tur att vi har flera datorer.  Några, jag ska inte nämna några namn,  men en som hatar datorer, har den  redan i sängen. Hm, undrar varför... men har mina misstankar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0