Drömmar och verklighet är inte samma sak. Konstigt...

 Vem har drömmar och vem har inte. Säkert finns det  flera som är nöjda med vardagen också. Beror på...  Jag drömde om glamour, glitter och briljanter. Jag var då sju år och visste precis vad jag vill.
 
 
Och vilken överraskning - det fick jag inte! Kan se det nu, femtio år senare. Men jag har  städ, tvätt och matlagning. Jämt, faktiskt. Och det går inte ens att överklaga!                                                   
       
 
VAR FINNS RÄTTVISA?  Kan man hitta hemhjälp i denna pytteliten stad? Piga?

Kommentarer
Postat av: Sofie

ha ha..undrar jag också :)

Svar: :D
Monika

2013-03-21 @ 10:38:56
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0