Dagdrömmare eller...

Det känns att jag är en riktig dagdrömmare. Eller kan det också kallas njuter av en ledig dag.  Och det gjorde jag faktiskt. Hade båda ledig dag och njut. Läste genom Peter Gissys "Röd död". Författare blandade glatt ihop två olika historier och mellan dom pendlade det en hel del personer. Gemensamma var att det allt handlade om Östtysklands STAS-i. Hela historia var kryddad med olika, mer eller mindre blodiga lik som hamnade hit och dit. Stil och grammatikfel ska vi inte prata om. Huvudsak för mig - det var spännande läsning!
Och nu spenderar jag resten av kvällen med Dicte som är över det vanliga envis och jämt stoppar sin näsa ... var hon inte skulle. Något som irriterar  polisen John Wagner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0