Var för sömnig

Kunde inte öppna ögonen idag och det, som jag snabbt fick veta, var inte alls bra. En gammal bekant fick tag på mig på chatt. Hon som är så säker att hon är min bästa vän. Så kallar hon sig. Fast det tycker inte jag. Speciellt efter det hur hon lämnade mig efter bara en dag i ADLER hos Svarta havet. Hon träffade en kille från Libanon, blev blixtförälskad och då var det bay-bay till mig. Hon åkte med han... Så att jag har andra bästisar nuförtiden. Känns att hon stannade kvar där... Försöker att undvika henne efter händelse men ibland hittar hon mig... Ja-ja... skulle verkligen vilja säga åt henne vad jag tycker men det är samma som att säga åt katten att  han ska börja skälla. Men - jag överlever!
Det finns bättre saker. Fettisdag t.ex. Snart kommer små-gullisar. Och jag, som idag blev bjuden på själv-bakade semlor, ska nu bjuda köpta semlor. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0