14 timmar

Kvar till att sitta på flyget mot Florida och dricka kaffe är 14 timmar. Riktigt hemskt tanke... om man vet att jag inte ens börjat packa ännu. Men... känns att det ändå är evighet tills jag ska gå till bilen och köra mot flygplatsen. Fast det är ju D som kör. Och före morgondagen ska vi gå ut ikväll och äta gott och sent i natt ska jag se min favvo serie "Killing" och det gör mig arg för att jag inte kan se hur det hela kommer där att sluta. Det tycker jag inte om... att inte veta. Så att jag måste googla för att få veta. Och dessutom, är jag knäpp? Vet inte varför men bestämde just idag att göra ordning i klädskåp. Vad tänkte jag? Hur tänkte jag? Och oj, att inte glömma, jag måste ju först PACKA väskan!
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Ha en härlig resa.....jag ska tänka på dig när jag är ute och går i den kalla Februari kylan..

Svar: Tackar och... uch, det svettas här :D
Monika

2013-02-20 @ 05:49:11
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0