Tillbaka

Hemma igen. Varför det känns att jag vill ha bara tystnad? Annars är allt som vanligt. Nya nyheter också. SD i rampljuset: "Erik Almqvist uttryckte sig rasistiskt mot flera personer efter en krogkväll sommaren 2010. Han använde uttryck som "blatte-älskare", "babbe" och "hora" under bråket". Jag är verkligen överraskad. Han är väl inte den enda som använder såna ord. Vad är där rasistiskt fattar jag inte heller. Vad är sådana ord med människoraser att göra? Och inte var de andra bråkmakare mindre berusade heller. Oo, vilken lycka att säga vad jag vill... Men kändisar och ännu mer politiker ska vakta över vad som kommer från deras mun. Det är grym verklighet. Vad mer? ja, lilla prinsessan Estelle ska ha lillebror. Vad gulligt. Och! Kan så klart inte låta bli att prata även om Zlatan. Underkille. Målgörare. Spelets räddare och flickornas älskling. Hjälte, helt enkelt! Ja, jag är hemma igen, och saknar redan mina små pluttisar Markus och Trevor. Jul, vars är du? Kom fort, då kommer dom här :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

SD är ju förtäckta nazister utan vekan. Estländare användes som kanonmat då det begav sig. Östeuropa var och är fortfarande inget värda enligt SD.
Med deras förverkligande skulle du ha varit utkastad eller död. Och Zlatan hade aldrig fått en schans.
Man orkar inte ens bry sig om dom där svinen.
Vi borde sätta gatsten på A-jaurs gator så man får något att kasta på dom när dom kommer hit.
/-Anders

Svar: Visst kan SD-arna drömma om mycket men världen är ändrats. För mycket för deras smak. Men historia är historia och att ändra framtiden till historia - det kan inte ens dom. Men att drömma... ja, fortfarande är det gratis, hm...
Monika

2012-11-22 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0