OMG!

Har läst flera dagar på rad: Flygbolag SAS snart i konkurs! Och var gör jag? Ja, jag stirrar just nu på datorn och kan inte fatta vad jag har gjort... Jag köpte biljett till Palm Beach! Tänkte bara att - är jag inte värd det? Semester... Och visst är jag ju värd det. Flera gånger t.o.m. Och då, utan att tänka mer, köpte jag biljett. Och nu sitter jag här och gapar... Att jag gjorde det! Bara så där....  Och som vanligt ska jag flyga med SAS. Men dom är ju på väg till konkurs. Kanske. Kanske inte. Hoppas i så fall att jag hinner före... verkligen...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sprattlade på stranden där en gång.
Inget att se, ingen historia. Något annorlunda natur om man tar sig ut i landet dock.
Men mest handlade det om att ligga.....på stranden.
Samma som på öarna i Abraur.
Hm...sa han något avund:)
/-Anders

Svar: Inget rättvisa någonstans eller...?
Monika

2012-11-22 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0