Man kan andas ut

Verkligen! Nu kan jag det. Andas ut... Till sist blev jag klar med lilla Ellys födelsedagspresent. Och det ser ut inte så dåligt, kan jag säga. Tror jag. Men vem vill, kan kolla själv :)
 
 
Har redan börjat med min egen klänning. Miniklänning. Med kortare armar, så att det ska bra att ha på flyget. Jag reser ju så ofta. Så att det blir återigen en bizi-bizi dag. Och jag kan inte glömma tvättmaskinen, det surrar också. Men känns att jag har som glömt ngt annat? Ja just... köpte några böcker att ladda ner i datorn. Blir spännande läsning ikväll, efter X-faktor.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin hon kommer att bli Elly..duktiga du, önskar att mina armbågar skulle hålla när jag stickar, tycker om att sticka men jag får så ont i armbågarna :(

Svar: Du gjorde ju så fina sockar inte så längesen :D
Monika

2012-11-17 @ 22:20:49
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0