Ljus syns i mörkret

Och det får man hoppas. Sitter återigen i Arlanda i väntans tid... Börjar bli vana. Lyssnar JUL-musik. Men inte gör det mig gladare! NEJ! Sitter och surar. Är riktigt arg på mig själv. Är lurad av reklamen och därmed en STOR IDIOT. Tänkte för resans ära se bra ut och använde min världens dyraste ansiktskräm. Efter en kvart blev jag rödflammig som vet inte ens vad... Ja, vad mer skulle se så hemskt ut? Fyra timmar har gått, OCH NU ser jag igen ut som vanligt gammal kärring. Lättnadens suck :) Men är fortfarande idiot, känns som... Vilken skam! Har jag tappat huvudet?
 
 
Ljus syns i mörkret. När vi landade i mörkret syntes det massor med ljusglimtar så långt man kunde se. El... Vad skulle vi göra utan det? Hela liv är byggt upp på det. El. Underbar uppfinning. Ljus i mörkret. I like it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0