JUL kan komma

Efter gårdagens jakt efter julklappar samt shopping och trevlig-tidig middag med E och D i Luleå kände mig riktigt glad. Mot kvällen. Allt blev ännu bättre med kombination "vin-ost-kompisar". Så att idag känner jag mig ovanligt energiskt och handlings-mogen. Kul va? Och jag blev så rörd att allt är så mysigt och blev lite andlig. Dessutom, vilken överraskning, fick jag veta att wau... men det börjar julmånad! Snart! Jag började omedelbart städa, tvätta och julpunta. Och nu, till sist, är allt klar! Bara att kasta sig på soffan, stirra mot TV (stirra - eftersom lördagar är där ingenting att se. För mig.) och sticka några rad av min gröna klänning. Och vänta att kära maken lagar middag. Det kallar jag rättvisa samt kul också, så klart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0